חם מהתנור: בוסטון תבחר ראשונה בדראפט והלייקרס שמרה על הבחירה / רועי ויינברג

הלילה נערכה הגרלת הלוטרי שקובעת את סדר הקבוצות שיבחרו ב-14 המקומות הראשונים בדראפט. מי שזכתה בהגרלה ותבחר ראשונה היא בוסטון סלטיקס, שקיבלה את הבחירה מברוקלין בטרייד על פול פירס וקווין גארנט מ-2014 ולה היה הסיכוי הרב ביותר לזכות. זאת הבחירה הראשונה הראשונה של בוסטון מאז 1950, והשנה השנייה ברצף שבה הקבוצה עם הסיכוי הרב ביותר זוכה בבחירה. הם הקבוצה הראשונה מאז הלייקרס ב-1982 (שבחרה את ג'יימס וורת'י) שזוכה בראשות קונפרנס ובבחירה הראשונה בדראפט באותה שנה.

הלייקרס, כשזכור היו מאבדים את הבחירה אם היא הייתה נופלת מחוץ לטופ 3, זכו בבחירה השנייה בשנה השלישית ברצף. פילדלפיה זכתה בבחירה השלישית (פעם שלישית ב-4 השנים האחרונות), ואת הטופ 5 משלימות פניקס וסקרמנטו. הבחירה של סקרמנטו הגיעה למקום השלישי ושל פילדלפיה לחמישי, אבל ה-76' יכלו להחליף בחירות עם הקינגס הודות לטרייד שבוצע בעבר. לאור הטרייד הלייקרס ישמרו על הבחירה שלהם ב-2019, אבל יאלצו לוותר על זאת שב-2018.

הסדר המלא:

סיבוב ראשוןסיבוב שני
1.מרקל פולץ - פילדלפיה 76'31.פרנק ג'קסון - ניו אורלינס פליקנס (משרלוט)
2.לונזו בול - לוס אנג'לס לייקרס32.דאבון ריד - פניקס סאנס
3.ג'ייסון טייטום - בוסטון סלטיקס33.ווסלי אינודו - אורלנדו מג'יק
4.ג'וש ג'קסון - פניקס סאנס34.פרנק מייסון III - סקרמנטו קינגס
5.די'ארון פוקס - סקרמנטו קינגס35.איוון ראב - ממפיס גריזליס (מאורלנדו)
6.ג'ונתן אייזק - אורלנדו מג'יק36.ג'ונה בולדן - פילדלפיה 76'
7.לורי מרקנן - שיקגו בולס (ממינסוטה)37.סמי אוג'ליי - בוסטון סלטיקס
8.פרנק נטיליקינה - ניו יורק ניקס38.ג'ורדן בל - גולדן סטייט ווריורס (משיקגו)
9.דניס סמית' ג'וניור - דאלאס מאבריקס39.ג'אוון אוואנס - פילדלפיה 76'
10.זאק קולינס - פורטלנד טרייל בלייזרס (מסקרמנטו)40.דווין בייקון - שרלוט הורנטס (מניו אורלינס)
11.מאליק מונק - שרלוט הורנטס41.טיילר דורסי - אטלנטה הוקס (משרלוט)
12.לוק קנארד - דטרויט פיסטונס42.תומאס בראיינט - לוס אנג'לס לייקרס (מיוטה)
13.דונובן מיטשל - יוטה ג'אז (מדנבר)43.איזייאה הארטנשטיין - יוסטון רוקטס
14.באם אדביו - מיאמי היט44.דאמיאן דוטסון - ניו יורק ניקס
15.ג'סטין ג'קסון - סקרמנטו קינגס (מפורטלנד)45.דילון ברוקס - ממפיס גריזליס (מיוסטון)
16.ג'סטין פאטון - מינסוטה טימברוולבס (משיקגו)46.סטרלינג בראון - פילדלפיה 76'
17.די ג'יי ווילסון - מילווקי באקס47.אייק אניגבוגו - אינדיאנה פייסרס
18.טי ג'יי ליף - אינדיאנה פייסרס48.סינדריוס ת'ורנוול - מילווקי באקס
19.ג'ון קולינס - אטלנטה הוקס49.ולאטקו קנסקר - דנבר נאגטס
20.הארי ג'יילס - סקרמנטו קינגס (מפורטלנד)50.מתיאס לסורט - פילדלפיה 76'
21.טרנס פרגוסון - אוקלהומה סיטי ת'אנדר51.מונטה מוריס - דנבר נאגטס
22.ג'ארט אלן- ברוקלין נטס52.אדמונד סאמר - ניו אורלינס פליקנס
23.או ג'י אנונבי - טורונטו ראפטורס53.קאדים אלן - בוסטון סלטיקס
24.טיילר ליידון - דנבר נאגטס (מיוטה)54.אלק פטרס - פניקס סאנס
25.אנזס פסקניס - פילדלפיה 76' (מאורלנדו)55.נייג'ל וויליאמס גוס - יוטה ג'אז
26.כאלב סוונינגן - פורטלנד טרייל בלייזרס56.ג'בארי בירד - בוסטון סלטיקס
27.קייל קוזמה - לוס אנג'לס לייקרס (מברוקלין)57.אלכסנדר וזנקוב - ברוקלין נטס
28.טוני בראדלי - יוטה ג'אז (מהלייקרס)58.אונג'ן ג'אראמנז - ניו יורק ניקס
29.דריק וויט - סן אנטוניו ספרס59.ג'רון בולוסומגיים - סן אנטוניו ספרס
30.ג'וש הארט - לוס אנג'לס לייקרס (מיוטה)60.אלפא קאבה - אטלנטה הוקס

*

קבוצות שוקלות לנסות להשיג טרייד על דיאנג'לו ראסל, לאור העובדה שהלייקרס צפויה לבחור גארד בבחירה השנייה שלה. ראסל קלע 15.6 נקודות עם 4.8 אסיסטים למשחק במהלך 2015/16, בה שימש כגארד פותח. בנושא אחר, קיים סיכוי שלונזו בול, הצפוי להיות בחירה גבוהה, יתאמן לפני הדראפט רק אצל הלייקרס.

*

שמועות שמרצ'ין גורטאט מעוניין בטרייד מוושינגטון. הוא אמר שהוא והסוכן שלו ישקלו את האופציות ויתכן שהוא יעבור לקבוצה אחרת, בה הוא אולי ירצה להיות חלק גדול יותרֱ בהתקפה. במהלך הפלייאוף האחרון, הפולני היה עם 8.1 נקודות ו-11.1 ריבאונדים במשחק.

*

דונאטס מוטיונאס לא מתכנן להמשיך בניו אורלינס ב-2017/18. הליטאי, העונה עם 4.4 נקודות ו-3 ריבאונדים במשחק, אמר כי גולדן סטייט, סן אנטוניו ויוטה הן בין הקבוצות שהוא ישמח לשחק ביניהן.

*

ראדה זגוראק, הבחירה ה-35 בדראפט 2016, צפוי להצטרף לקבוצה שבחרה אותו (ממפיס גריזליס) בעונה הבאה. העונה זגוראק קולע 15 נקודות למשחק בליגה האדריאטית.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
99 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נירו
נירו
17/05/2017 9:16:54

איך הדראפט השנה ?
יש סיכוי לתפוס דג שמן בבחירה מס 8?

פינקי
פינקי
17/05/2017 15:21:46
Reply to  נירו

יש שתי שאלות שונות בתכלית.
אחת היא האם יש סיכוי לתפוס דג שמן, והשניה היא האם לניקס יש סיכוי לתפוס דג שמן.

דובי
דובי
17/05/2017 20:27:04
Reply to  פינקי

שמן כמו אדי קארי

פינקי
פינקי
17/05/2017 22:10:59
Reply to  דובי

לי דווקא עלה לראש הכוכב הבלתי מעורער של דראפט 2003, מייק סוויטני.

דובי
דובי
17/05/2017 22:22:08
Reply to  פינקי

אדי קארי היה שפל כל השפלים כולם

Avri
Avri
17/05/2017 9:24:51

The Irish luck!

לביא שוורצגורן
17/05/2017 9:56:18

תקן אותי רועי אם אני טועה אבל זה נראה שכולם עומדים לקבל את מבוקשם מבחינת הרביעייה הראשונה,
בוסטון את פולץ
לייקרס את בול
פילי תיקח רכז מניח שאת פוקס או מונק
פיניקס את ג'קסון (פילי לא תיקח אותו היא סגורה בעמדות שלוש ארבע).

משם והלאה יתחיל הכאוס

בירדמן
בירדמן
17/05/2017 12:57:15

ללביא – לוקחים את הנכס עם הערך הרב ביותר בשוק, ואחרי זה עושים טרייד. עדיף לפילדלפיה לקחת את ג'קסון, ואח"כ להחליף אותו תמורת רכז + משהו נוסף.
לרועי – 1. תומאס בשנה האחרונה של החוזה שלו.
2. תומאס יכול להיות השחקן השישי הטוב בליגה. במידה והוא עולה מהספסל הוא יכול להפוך משחק שלם.

Smiley
Smiley
17/05/2017 14:04:29
Reply to  בירדמן

תומאס היה שחקן שישי אבל הגיע למעמד של פרנצייז פלייר ועושה זאת בהצלחה.
אין סיכוי שהוא חוזר בבוסטון לתפקיד השחקן ה-6

בירדמן
בירדמן
17/05/2017 14:39:26
Reply to  Smiley

שחקן בשנת חוזה זה מצב אידיאלי לטרייד.

בירדמן
בירדמן
17/05/2017 14:55:52
Reply to  Smiley

ג'ונתן ווסרמן (משלנו?) מהבליצ'ר ריפורט, גורס שהסלטיקס יכולים לשחק עם פולץ ותומאס ביחד, ויעשו טרייד על בראדלי.
פולץ גם יודע לשמור, וגם יש לו נתונים פיזיים לכך.

עופר
עופר
17/05/2017 14:56:24
Reply to  Smiley

א. קשה לי להאמין שאחרי עונה כזאת תומאס יורד לספסל, בטח לא בשביל רוקי.
ב. קשה לי להאמין שאחרי פלייאוף מרגש כזה בבוסטון מוותרים עליו ולא נותנים לו מה שהוא רוצה. זה מותג מפחיד..

Zivke
Zivke
17/05/2017 15:25:58
Reply to  בירדמן

זה נכון רק אם אתה ממש לא מחזיק מאיזייה.

בירדמן
בירדמן
17/05/2017 17:20:19
Reply to  Zivke

הערב לברון יכין ממנו סטייקים בהגנה.

k_700
k_700
17/05/2017 14:56:51

הלייקרס ממש לא שיוועו לבול, אם היו בוחרים ראשונים היו לוקחים את פולץ בוודאות.

תום
תום
17/05/2017 10:14:41

אם הינקי עדיין בפילי הוא עושה מהלך כמו ה49רס בNFL ומבלף את פניקס שהוא רוצה לבחור את ג'וש ג'ון כדי לעשות איתם החלפת מקומות תמורת עוד בחירה עתידית.
ואז הוא גם ככה בוחר במקום 4 רכז ומרוויח בונוס

תום
תום
17/05/2017 10:15:18
Reply to  תום

ג'וש ג'קסון כמובן

לביא שוורצגורן
17/05/2017 10:18:15
Reply to  תום

אחח הינקי הינקי. האמת שזה יותר מעניין משחשבתי כי יש דיבורים על חזרה של לאורי הביתה, היינו פילדלפיה. קשה לי להאמין שזה יקרה אבל אם נניח תאורטית וזה קורה יהיה מעניין מאוד מה פילי תעשה.

רביד אראל
רביד אראל
17/05/2017 10:19:26

פילי סגורה בעמדות 4-5 (במיוחד אם הם באמת ינסו לשחק עם סימונס כרכז ולא כסמול) במקום פילי דווקא הייתי לוקח את ג׳קסון ומשאיר לפיניקס לבחור עוד רכז

לביא שוורצגורן
17/05/2017 10:29:09

רשה לי להאמין, יש להם שלושה פוורדים פותחים ועוד שניים בספסל. קשה לי להאמין שסימונס ישחק רכז, הניסיון במילווקי לא הוכיח את עצמו מי יודע מה והקליעה החשודה שלו גם שמ סימן שאלה על העניין.

רביד אראל
רביד אראל
17/05/2017 20:30:55

יש את סאריץ׳ וסימונס שיכולים לפתוח מבחינת הרמה בNBA, קובינגטון שיכול להיות אחלה שחקן שישי או שביעי ומי עוד?

Smiley
Smiley
17/05/2017 18:52:01

פילדלפיה צריכים קו אחורי

רביד אראל
רביד אראל
17/05/2017 20:26:11
Reply to  Smiley

מסכים לחלוטין

דורבן32
דורבן32
17/05/2017 10:02:52

מישהו יכול להזכיר לי את נושא הבחירות של הלייקרס?
הבחירה שלהם שנה הבאה לא מוגנת ותעבור לפילדלפיה? יש להם עוד איזה בחירת דראפט עתידית שאמורה לעבור לאורלנדו והיה עם זה סיפור לא?

תום
תום
17/05/2017 10:06:42

בוסטון עם כאב ראש חיובי לא קטן.
די ברור שיבחרו בפולץ, אבל אם שומרים אותו אצלם נוצרת סיטואציה בעייתית עם תומאס.
השאלה אם הם הולכים על עתיד איתו ועושים טרייד על תומאס כשהוא בשיאו, או טרייד על פולץ תמורת פול ג'ורג'?
כן יש את החשש שג'ורג' רוצה ללייקרס, אבל הוא גם אמר שהוא רוצה לנצח.
ולהצטרף לקבוצה שהגיעה לגמר המזרח וצריכה בדיוק אותו כדי לאיים על קליבלנד זו נראית לי אופציה אופטימלית עבורו

יניב
יניב
17/05/2017 10:31:53
Reply to  תום

זה מצב טריקי מבחינת בוסטון.והשאלה היא האם אתה מאמין בארגון שלך או לא.
בהנחה שג'ורג' לא מסכים מידית לחתום על הארכת חוזה אז אתה מקווה שהחיים בעיר+קבוצה שרצה מצויין יגרמו לג'ורג' לחתום על חוזה חדש.כמה שג'ורג' רוצה ללייקרס בהנחה ששנה הבאה לצורך העניין בוסטון יחד איתו מגיעים שוב לגמר המזרח והפעם נותנים באמת פייט לקליבלנד ,אני לא רואה אותו מוותר על זה.
מצד שני אתה לוקח פה סיכון כי אתה מוותר על שחקן שיכול להוביל את המועדון בעתיד ובסוף הוא יעשה לך ויברח

תום
תום
17/05/2017 10:58:07
Reply to  יניב

אין ספק שהתרחיש בו הם נשארים עם 2 ציפורים על העץ – פולץ בטרייד וג'ורג' בורח – ירתיע מאוד את הסלטיקס

גיא הרשע
גיא הרשע
17/05/2017 11:02:33
Reply to  תום

אני מנחש שלאיך שתראה ההתמודדות מול הקאבס בגמר המזרח,
תהיה השפעה גדולה על תהליך קבלת ההחלטות.
תבוסה מול הקאבס, כזו שתגרום להם לחשוב שיש לסגל הנוכחי תקרה ברורה –
ואני מנחש שטרייד על תומאס הוא בהחלט אפשרי.
סדרה צמודה, כזו שתגרום להם לחשוב שהם מרחק לירה לשקל –
ואז הניחוש שלי הוא טרייד על בחירת הדראפט.

מה שבטוח –
יהיה מעניין בקיץ הקרוב בבוסטון.

א.ב
א.ב
17/05/2017 13:15:24

בוסטון לא יעשו טרייד. הם במצב שהם יכולים לקחת את פולץ ולבדוק אם הוא פרנצ׳ייז אמיתי. יש להם סבלנות. הם יחליטו בסוף העונה אם לאור המצב תומאס יקבל חוזה מקס או קרוב לזה או שיתנו לו ללכת ויבנו על פולץ.
בוסטון לדעתי בונים לטווח ארוך ברמת סאן אנטוניו. הדרך היחידה כמעט לעשות את זה היא עם פרנצ׳ייז מהדראפט.
הזדמנויות לחפש את הגרוש הנוסף היו לאיינג׳ כבר העונה.

עופר
עופר
17/05/2017 15:02:02
Reply to  תום

מה עם טרייד על באטלר? לא נראה לך אופציה שהם יילכו על זה?

תום
תום
17/05/2017 15:49:28
Reply to  עופר

מי? שיקאגו או בוסטון?
אם אני בוסטון אני לא הולך על זה, כי אני לא חושב שבאטלר השחקן שיכול להביא לי אליפות בשנים הקרובות. אבל זו דעתי האישית ורמת ההערכה שלי אליו כאוהד הבולס.
אגב אם אני שיקאגו אני כן הולך על הטרייד. אולי פולץ ועוד שחקן ספסל עם קליעה מ-3 תמורת באטלר.

Smiley
Smiley
17/05/2017 18:55:17
Reply to  תום

כבר ראינו ששני גארדים יוצרים יכולים לשחק אחד עם השני – פורטלנד עם לילארד ומקולום, טורונטו עם לאורי ודרוזן.
פולץ נכנס למערכת בריאה שזה הכי חשוב מבחינתו. ישנה אולי בעיתיות שלא ימצאו לו מספיק דקות להתפתח עם סגל שכולל גם את בראדלי וסמארט.

רב קלוצמך
רב קלוצמך
17/05/2017 10:23:38

מישהו יכול להאיר את עיניי בדבר לונזו בול?
למה הלייקרס סגורים רק עליו?
הוא רוצה להיבחר רק על ידם או שגם הם משום מה, רואים בו משהו אחר משאר הליגה?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
17/05/2017 10:29:54

לא בטוח שהלייקרס סגורים עליו, אבל הוא סגור על הלייקרס – גם השוק הגדול, גם זה שהוא שיחק העונה ב-UCLA וגדל ליד לוס אנג'לס

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17/05/2017 10:33:22

הטרייד היה רק על גארנט כי פירס כבר היה בסלטיקס מתחילת הקריירה.

לביא שוורצגורן
17/05/2017 10:35:50

רועי דיבר על הטרייד עם ברוקלין, פירס וגארנט עוזבים בתמורה לערימה של בחירות דראפט וכמה שאריות

יניב
יניב
17/05/2017 10:34:25

אני מקווה מאוד שלא יגיע ללייקרס למרות שלא נראה לי שיש סיכוי שזה לא יקרה.
מה שכן אמנם סטטיסטיקה שלא אומרת כלום ולא משנה שום דבר אבל בחירה שנייה היא ברוב רובם של המקרים לא מביאה את הסופרסטאר.
תסתכלו על כל בחירות מספר 2 ב20 שנה האחרונות והשחקנים היחידים שיצאו משם סופרסטארים זה למרקוס אולדריג'(שאוהדי סן אנטוניו כנראה לא בטוחים שהוא אולסטאר) וקווין דוראנט.
והלייקרס 3 שנים רצופות בוחרים 2 🙁

אלי לס
אלי לס
17/05/2017 10:40:04
Reply to  יניב

חכה שנתיים ותצרף את אינגראם לרשימה

גיא הרשע
גיא הרשע
17/05/2017 10:57:16
Reply to  אלי לס

אני לא מאמין שלאינגראם תהיה קריירה שמזכירה את של דוראנט או של אלדרידג'.

אינגראם סיים את עונתו הראשונה עם 9.4 נק' ב-44% אפקטיבי.
הבעיה הגדולה?
הקליעה שלו.
29.4 מהשלוש,
62.1% מהעונשין.

גם דוראנט (סיים את עונתו הראשונה עם 20.3 נק', ב-45.55 אפקטיבי) לא פגע מבחוץ בעונתו הראשונה (28.8% מהשלוש),
אבל אצלו ראו שיש לו יד נהדרת, ושהוא רק צריך להתאקלם לפיזיות של ה-NBA.
(דוראנט, להבדיל מאינגראם, קלע בעונתו הראשונה 87.3% מהעונשין)

אלי לס
אלי לס
17/05/2017 11:32:13

אני יודע ומכיר את המספרים ועדיין חושב שיש לו סיכוי טוב להיות אול סטאר ואפילו יותר מזה.
לפעמים צריך לראות משחקים שלמים ולא רק לבדוק מספרים בשביל להרגיש משהו לגבי פוטנציאל.

גיא הרשע
גיא הרשע
17/05/2017 12:08:48
Reply to  אלי לס

דווקא את אינגראם ראיתי השנה לא מעט פעמים,
ואפילו משחקים שלמים שלו.
רואים פוטנציאל, אבל הקליעה. פשוט לא זה.

אני זוכר משחק אחד שלו מול הסאנס עם 3 נק', עם סל שדה בודד,
ואולי פעם אחת הוא קלע מולנו כמות דו ספרתית של נקודות,
אבל תמיד זה היה באחוזים גרועים.

למען הסר ספק –
אני עוד לא מגדיר אותו "אנטוני בנט",
אבל אני חושב שמדרגת "דוראנט" גדולה עליו.

דדי
דדי
17/05/2017 14:44:38

אלי, גיא מסרב להבין שממוצעים עונתיים הם לא הסטטיסטיקות שמשתמשים בהן כדי להעריך רוקי, בטח רוקי בן 19 (עדיין), או כל שחקן צעיר.
לא יודע למה, כי כבר ניסיתי להסביר את זה, אבל זה פשוט ככה.

ולא, הוא ממש לא דוראנט, בגלל שהם שחקנים שונים מאד.

אלי לס
אלי לס
17/05/2017 10:47:53

אני מקוה שהלייקרס לא סגורים על בול כי בסופו של דבר יש את דיאנג'לו ואני עדיין חושב שהתקרה שלו גבוהה יותר מבול. עדיף מבחינתי שיעשו טרייד עליו (או על הבחירה) כעת כשהמניות שלו למעלה.

IDO
IDO
17/05/2017 11:38:55
Reply to  אלי לס

מקווה בשבילכם שלא תאבדו את דיאנג'לו לטרייד. הוא חתיכת גיימר.

דדי
דדי
17/05/2017 14:50:36
Reply to  אלי לס

הבעיה הכי גדולה של ראסל היתה שהוא שיחק ליד ניק יאנג – שוטינג גארד טבעי.
ראסל הוא לא רכז טבעי. הוא קומבו גארד שחייב לשחק ליד עוד מוביל כדור.
זה תמיד היה ברור, וזה הוכח כשהלייקרס התחילו להעלות בחמישייה את קלארקסון לקראת סוף העונה – ראסל פרח.
בול יהיה התאמה נהדרת עבורו, כי גם בול הוא לא ממש רכז טבעי.

זה עדיין לא אומר שלא יכול להיות טרייד על כל אחד מהם, אבל מבחינת ההתאמה, אין שום בעיה.

k_700
k_700
17/05/2017 15:04:06
Reply to  דדי

ההגנה של שניהם ביחד באותה חמישייה יותר מחשודה(ובול ודיאנג'לו) אבל בהתקפה, כן זה נכון זה אמור להוציא יותר מדיאנג'לו.

העניין הוא שדיאנג'לו לא קומבו גארד שהוא יותר שוטינג גארד שמתפנה על הפרימטר וקולע אוף דה דריבל, הוא גם קלעי טבעי שצריך את הכדור ביד ועולה לקליעה שהוא מייצר.

לשים לו שחקן כמו בול זה לשים שחקן שיקח את הכדור כל הזמן וינהל את ההתקפות.
לא עף על זה, לא עף מבול באופן כללי.
אומרים מן ג'ייסון קיד כזה, קיד היה גם חתיכת דבר בהגנה, ללונזו אין הגנה.
ויש אבא.

דדי
דדי
17/05/2017 15:10:14
Reply to  k_700

כשראסל לא חייב לקחת את הזריקות הגרועות האלה מכדרור – האחוזים שלו נוסקים.

k_700
k_700
17/05/2017 15:12:55
Reply to  דדי

ראסל עוד שחקן צעיר מאוד(באופי קודם כל) אני כן חושב שבעתיד הוא יתפתח לגארד שלוקח את הזריקות מהכדרור.
רואים שזה הסגנון שלו, יש לו יד ומכניקה בזריקה שמרגישה נוח לעשות את זה.

זה נראה רע מאוד בלייקרס הנוכחית שהייתה צעירה מדי ובעיקר ליד ניק יאנג(לא פלא).

הנקודה היא שהוא לא איזה אייברי בראדלי שסתם יחכה פנוי ויקבור קליעות.
אם אתה רוצה להוציא מדיאנג'לו משהו, אפילו כSG אתה צריך שהכדור יהיה גם בידיים שלו לא מעט מהזמן.

אני אישית מעדיף טרייד טוב על ג'ורג' במקום לקחת את בול(וכשאתה יודע שג'ורג' ירצה להאריך אצלנו את החוזה).

יניב
יניב
17/05/2017 15:05:19
Reply to  דדי

דדי במקרה כזה מה יהיה עם הגנה?
ראסל שומר לא טוב וממה שהבנתי בול גם כן מגן גרוע

דדי
דדי
17/05/2017 15:13:11
Reply to  יניב

לא מסכים לגבי ראסל. לדעתי הוא שומר טוב וחכם, שרק יתקדם בקטגוריה הזו בהמשך הקריירה.

אין ספק שצריך שדרוג בהגנה בהמשך הדרך ויש כל מיני דרכים להשיג אותו – לא חייב להיות בגארדים. אבל זה עוד לא השלב שבו דואגים לגבי אלמנטים ספציפיים.
קודם כל לאסוף את הכשרונות הכי טובים שאפשר להשיג.

דדי
דדי
17/05/2017 15:17:13
Reply to  יניב

ג'ורג' + ילדים בני 20 לא יביאו את הקבוצה לשום מקום שהפייסרס לא הגיעו…

ושוב – רק תסתכל מה קרה לראסל כששיחק ליד קלארקסון.
הוא ימשיך לקחת זריקות – גם מכדרור – אבל אלה יהיו זריקות הרבה יותר טובות ופנויות.
אף אחד לא הולך עכשיו להריץ אותו מצד לצד על חסימות.
השיטה של וולטון משאירה מספיק מרווח מחייה גם לראסל וגם לבול – שגם לגביו אהי לא סגור שהוא רכז טבעי.

שילוב בני שני קומבו גארדים זה כדורסל הנבא המודרני.

תום
תום
17/05/2017 10:59:39

איך ניו אורלינס הגיעה לבחירה מס' 40?? עצוב.
עוד שנה מבוזבזת של אנתוני דיוויס

לביא שוורצגורן
17/05/2017 11:05:43

לגמרי תום. אילו יומיים לאוהדי ניו אורלינס..
יוסי אוהבים אותך

יוסי
יוסי
17/05/2017 11:15:56

חחח , לא נורא קיבלנו את קוזינס זה יותר טוב מכל הדרפט, הבשורה העצובה לא הגיעה מהדרפט שלא זכינו בבחירה טופ3 כדי לשמור על הבחירה שלנו אלא מההנהלה שהחליטה להשאיר את דאמפס וגנטרי , אם הייתה הנהלה טובה בקבוצה גם בבחירה 40 אפשר לגרד שחקן חמישייה , אני הייתי הולך על גוש הארט ,דווין רובינסון ,דיאלו

לביא שוורצגורן
17/05/2017 11:24:09
Reply to  יוסי

לכן אמרתי יומיים
אם תעיף מבט בפוסט של מולי תמצא אותי מגדף ומחרף את ההחלטה הזו.

לביא שוורצגורן
17/05/2017 11:26:07
Reply to  יוסי

ואם תביאו את הארט זה חתיכת שיחוק. מהשחקנים האהובים עלי, היה אחד העוגנים של ווילאנובה בדרך לאליפות וגם השנה. האיש שחקן שחקן

רביד אראל
רביד אראל
17/05/2017 20:43:49
Reply to  יוסי

מה אתה חושב על גרייסון אלן?

יוסי
יוסי
17/05/2017 11:06:29

קשה לי להאמין שבוסטון ישמרו תבחירה , יש מספיק אופציות טובות ונכונות למצב שלה כרגע כמו באטלר או גורג ,ולא לשכוח שבסופו של דבר מדובר בעוד גארד בליגה שמפוצצת בכאלה ,בתכלס לפי דעתי הם היו צריכים ללכת על קאזניס שיכלו , מה שהם צריכים בעיקר זה סנטר , בכללי לבוסטון יש מספיק נכסים להנחית 2 כוכבים כבר בקיץ אז למה לבזבז על שחקן צעיר ובניה

תום
תום
17/05/2017 15:51:56
Reply to  יוסי

אתה לוקח טרייד של תומאס על קאזינס? 🙂
לדעתי רווח נקי ל-2 הקבוצות (אני לא יודע מה מגבלות תקרת השכר וכו׳)

אודי
אודי
29/05/2017 18:47:19
Reply to  יוסי

מסכים עם כל מילה, חבל על הזמן

amitlahev
amitlahev
17/05/2017 11:13:37

נקודה מעניינת: לסקרמנטו יש את הבחירה החמישית והעשירית. לכאורה הזדמנות פז לבניה מחדש דרך דראפט חזק יחסית. רק חבל שמדובר על סקרמנטו שבטח יזרקו את הבחירות שלהם לפח…

k_700
k_700
17/05/2017 15:06:24

היא לא.
משום שלאף אחד בחמישייה הזאת אין תקרה של פרנצ'ייז פלייר, מה שמשחק ל"טובתם" זה שהם צעירים ותו לא.

זו חמישייה מוגבלת מאוד לדעתי.

הדראפט הזה מתעתע, יש בו כמה כשרונות גדולים שצפויים להבחר 1-4, 5-10 זה כבר רמת כשרון שונה לטעמי.

מיקי
מיקי
17/05/2017 11:22:29

ללוחמים אין אף בחירה השישים מקומות הראשונים?!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2017 11:40:09

ראית מה עשה מקאו הלילה ?

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2017 14:49:04

נו רועי, זה כמו להגיד שקאווי לא באמת בחירה של הספרס או קובי לא באמת בחירה של הלייקרס . (זה מבלי להשוות אותו לאחד משניהם).

מקסימוס
מקסימוס
17/05/2017 12:46:42

כרגיל הסאנס שיחקו אותה!! (ציניות).
עוד פעם פילדלפייה הלוזרית עם בחירת טופ 3 כמו ב80 שנה האחרונות.
כמה נוח שהכל הסתדר למותגים לייקרס את סלטיקס, כי אם אלו היו נפינקס הכל היה קורה הפוך.
בוסטון חושבת שהיא גאונה. בעת הטרייד לא היה לה מושג שהבחירות דראפט האלה באמת יניבו משהו.

אני זוכר איך לפיניקס הייתה הזדמנות טובה עם הבחירות המוגנות של אטלנטה אי שם ב2008 או 2007… מיותר לציין שהכל קרה הפוך ואיבדנו את הבחירה. יש מועדונים בNBA שהם פשוט מקוללים.

עידו גילרי
עידו גילרי
17/05/2017 13:00:21
Reply to  מקסימוס

מה רובין לופז לא מספיק טוב? כאילו שאל הורפורד היה מסתדר לצד סטיב נאש.

avri
avri
17/05/2017 12:49:51

בוסטון ישאירו את הבחירה אצלם כי יש כאן בפוטנציה פרנצ׳ייז פלייר שיוביל את המועדון בעשור הבא. אז בבקשה להפסיק לבלבל בשכל עם טריידים שלא ממש ישנו לנו כלום כאן ועכשיו (כמו שאני קודח כבר די הרבה זמן – גם באטלר וגם ג׳ורג׳ לא יעשו אותנו יותר טובים מקליבלנד או הדאבס).

איך פולטס ואייזיה ישחקו ביחד? סמארט כנראה יעבור בטרייד בשביל שחקן שצריך יותר, ויפנה ברוטציה 30 דקות בעמדות הגארד – שזה מעל ומעבר למה שרוקי צריך. איזייה משחק 33 דקות, שזה משאיר לפולטס 15 דקות בהן הוא אפילו לא צריך להתחלק עם אייזיה בכדור. פולטס גם מספיק ורסטילי ואתלטי בשביל לשחק 2. קיצר, על צרות של עשירים לא מוותרים כל כך בקלות.

בכלל, על בחירה מס 1 – במיוחד עם דג כל כך שמן בחכה, שייתן לך 4 שנים של תוצרת על חוזה רוקי – לא מוותרים, אלא אם כן לברון אומר לך ואז אין ברירה.

תום
תום
17/05/2017 12:54:05
Reply to  avri

תומאס ופולץ ביחד על המגרש זו בעיה בהגנה.
את מי בדיוק תקבל תמורת סמארט?
אז השגת פרנצ'ייז פלייר, אבל איך אתה מחזק את השלד הנוכחי? לבוסטון עדיין יש בעיה בעמדות הפורוורד/סנטר

רביד אראל
רביד אראל
17/05/2017 20:46:33
Reply to  תום

פולטס שומר טוב, והתקרה שלו גבוהה משל סמארט שגם משחק עם תומאס לא מעט. מה שאומר שהשילוב הזה יכול להיות מצוין

avri
avri
17/05/2017 22:42:54
Reply to  תום

למה החלטת שפולטס יהיה חור בהגנה? יש לו נתונים פיזיים להיות שומר מצויין.

את מי נקבל עבור סמארט? מדובר בשחקן צעיר ובכלל לא רע ויהיה מי שייתן עבורו תמורה, בין עם זה גבוהה סולידי או בחירות דראפט.

״אז השגת פרנצ'ייז פלייר, אבל איך אתה מחזק את השלד הנוכחי? ״ ??? נשמע שאתה קצת מזלזל בהשגת פרנצ׳ייז פלייר – להזכירך, יש קבוצות שמקריבות עונות שלמות בשביל להשיג שחקן כזה. ושחקן כמו פולטס בהחלט יחזק את השלד הנוכחי, הוא לא בדיוק דחליל. אל תשכח שהוא גם יהיה על חוזה רוקי לארבע שנים מה שיפתח לבוסטון הרבה אפשרויות שבאטלר וג׳ורג׳ עם החוזי מקס שלהם יסגרו לנו.

צודק שיש לנו בעיה מתחת לסל אבל עם נביא את פולטס אז יהיה לנו כסף להחתים גבוה טוב. ואם נחליף אותו עם באטלר אז לא.

תום
תום
17/05/2017 23:48:11
Reply to  avri

מה שאני אומר זה ש:
א – להביא פרנצ'ייז פלייר זה לא מספיק. ראה מקרה אנתוני דיוויס, קאזינס וכו
ב – הילד עוד לא זרק כדור אחד לסל NBA וכבר הפכתם אותו לפרנצ'ייז יותר ריאלי מפול ג'ורג'

ג'ימי
ג'ימי
17/05/2017 13:27:50

לדעתי לבוסטון יש 3 אופציות מרכזיות:
1. לוקחים את ג'קסון לעמדה 3, בראון יכול לשחק ב2 בעתיד עם המהירות שלו, רק צריך לפתח כדרור. חסרון: בעוד שנתיים שג'קסון יהיה כוכב, תומאס יהיה בן 30 ועם חוזה נגמר.
2. מעבירים בטרייד עבור פול ג'ורג'. חמישייה של תומאס, בראדלי, ג'ורג', הורפורד, אוליניק/זיזיץ' עם ספסל של בראון, סמארט, רוזיר, זיזיץ' וקראודר = מועמדת לתואר לדעתי. בטח אם שולחים כמה נכסים עבור עוד כוכב לעמדת הסנטר או למחליפים.
3. בוחרים את פולץ, בתור מי שבעוד שנתיים יקח את המושכות מתומאס וכך ימנעו מחוזה גדול לשחקן בן 30 בגובה 1.75

ניחוש שלי? האופציה הראשונה היא זו שתתממש.
החוזים של ירבקו, זלר, ג'ונסון וגרין מסתיימים בקיץ.
גם אוליניק מסיים חוזה ויקבל סכום גדול משמעותית.
בסוף העונה הבאה בראדלי וגם תומאס מסיימים חוזה ויקבלו שכר גבוה.
סמארט ורוזיר חתומים לעוד שנתיים.
כך שבסהכ אוליניק יקבל כסף שמתקזז עם הותיקים מהספסל שעוזבים, אבל לאחר הקיץ הנוכחי לבוסטון אין את אותה גמישות כלכלית. בחירה בג'קסון משאירה עוד שחקן עם חוזה רוקי כך שיוכלו להחתים שחקנים כמו בראדלי ותומאס..
עם גולדן סטייט גם ככה אין תחרות אמיתית על התואר גם אם בוסטון משיגים את ג'ורג'.

k_700
k_700
17/05/2017 15:10:16
Reply to  ג'ימי

שום סיכוי שאיינג'(ואני מאלה שהכי פחות מחזיקים ממנו כשמגיע הדראפט) לוקח את ג'קסון בבחירה ראשונה.

זה יהיה האפסט הכי גדול בהיסטוריה של כל הדראפטים אם דבר כזה קורה וזה לא יקרה.

יש הבדל בין לעשות שטויות עם בחירה 3(ג'יילן בראון) לבין להתבלבל כשאתה בוחר ראשון והכשרון הכי גדול בפער מחכה לך על הלוח.

אם הבחירה נשארת אצלהם הם בוחרים במרקל פולץ, כל תסריט אחר לא רלוונטי ולא יקרה.

שימחה ריף
שימחה ריף
17/05/2017 18:50:48
Reply to  k_700

בוא תסביר לי איך בראון הוא שטות ?
הגנתית הוא כבר טוב והתקפית הוא לא רע שניתנה לו ההזדמנות .
הוא בטח יותר טוב מאינגרם

Smiley
Smiley
17/05/2017 19:02:49

מכיוון שבבחירה 3 היו על הלוח שחקנים שטובים ממנו, או לחילופין עם פוטנציאל רב יותר.
שטות זה הבחירה שאנטוני בנט.

פולץ הוא השחקן בדראפט הזה ולא ספק המוביל בו.

מה שכן, בראון מתאים לשיטת המשחק של בוסטון בתור SF אתלטי עם הגנה וחיתוכים לסל.

avri
avri
17/05/2017 22:33:38
Reply to  Smiley

שנה אחרי וניתן לראות שהבחירה בבראון היתה מצויינת. ממש אין בדראפט הזה מציאות שאיינג׳ פספס בבחירות יותר נמוכות ובראון הראה עד כה שהתקרה שלו בשמיים.
קיי 700 – גם אם תחזור על אותה שטות 80 פעם זה לא יהפוך את זה לנכון.

k_700
k_700
17/05/2017 22:39:45
Reply to  Smiley

בראון הראה שבמקסימום הוא שחקן הגנה טוב לרוטציה הרחבה בסגנון של סטיבנס ומה שחשוב שהוא היה מחכה לו על הלוח גם בבחירה השנייה שלכם.

זה בערך כמו לבחור את לאק קנרד בבחירה שלישית בדראפט הקרוב.

איסה פוטנציאל התקפי ראית ממנו? שירן כנף מאוד מוגבל ההתקפה.

k_700
k_700
17/05/2017 20:00:40

Waste of time אתה לא תבין.

שימחה ריף
שימחה ריף
17/05/2017 21:16:02
Reply to  k_700

חזרת לבלבל לנו בשכל ?
תשאר בבור הצואה שלך ותשאיר אותנו לבד

k_700
k_700
17/05/2017 22:36:04
Reply to  k_700

חזרתי כי אמא שלך משעממת אותי.

שימחה ריף
שימחה ריף
18/05/2017 0:20:10
Reply to  k_700

תתבגר

ברוך רובין
ברוך רובין
18/05/2017 1:56:33
Reply to  k_700

קיי מה את חושב על בול אני לא תופס ממנו בכלל, הייפ גדול מאוד לטעמי.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
17/05/2017 13:56:01

עוד מאפה טעים וחם של רועי שגורר תגובות טובות מהחלק
שהספקתי לקרוא
די מו רק ליוסטון אני לא מוותר. אם רק היה מכיר את ניב והקמפיין
☺😆

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2017 17:50:47

דבר ראשון בוסטון ייקחו את פולץ, ואז יש להם מספיק זמן לחשוב על טרייד או עם להשאירו ולפאר את הקבוצה עם 4 גארדים שיכולים לעשות הכל וכל אחד מהם לשחק בפול ספיד וכוח את ה-22 עד 24 דקות שלו. זה יהיה כמו לשחק נגד ג'ון וול ובראדלי ביל כל ה-48 דקות, או נגד לילארד ומקלולום נון סטופ. אבל כמובן שהם יכולים להחליט שמספיק להם 3 כאלה ולעשות טרייט על גבוה מצויין.

אולי מעניינת ביותר הבחירה של הלייקרס. לי ישנה הרגשה שהם הולכים על בול בנסיון להחזיר את השואוטיים וההופלה עם הבן ואביו.

john
john
17/05/2017 21:48:49
Reply to  מנחם לס

מסכים שבוסטון יקחו את פולטס…. יהיו כמה הפתעות קטנות לדעתי בעשרייה אבל בעיקר שחקנים מתוך העשירייה שנעים בתוכה. אחרי ה-10-11 יהיה תוהו וואו. הפערים ממש לא גדולים בין השחקנים ואני רואה שחקנים שבמוק דראפט אחד נמצאים במקום 12-13 ובאחר מקום 25. לראיונות ולאימונים האישיים השנה יש השפעה אדירה. ודבר נוסף הסיבוב השני לעניות דעתי תהיה מרתקת כי רוב השמות שכיכבו השנה במכללות ובעיקר בטורניר יסתובבו בסיבוב השני ויש שם לפחות כמה אוצרות (הימור שלי הוא שנראה לפחות אולסטאר אחד שיתגנב בסיבוב השני). שלחתי לרועי את המוק דראפט המלא העדכני שלי של הסיבוב הראשון.

מה זה מוק דראפט
מה זה מוק דראפט
18/05/2017 0:16:36
Reply to  john

ּ1ּּּּּ+ אחלה כתבה נתת על המוק (מה זה? ) דראפט
יופי שחזרת. מעריץ

זיו
זיו
18/05/2017 6:04:06
Reply to  john

דווקא כמה מהפיבוריטים שלי לסליפרים חזרו לקולג.
שניים שלדעתי יהיו סליפרים הם סווניגן מפרדו ואנדרו גונס מטקסס.
סווניגן הוא כבר שחקן מצויין רק הוא מתאים יותר לנבא של שנות השמונים מלהיום, הסקאוטים חוששים מזה שהוא טוינר ומההגנה שלו לדעתי הם מגזימים.
אנדרו גונס הוא קצת ילד עדיין, אבל סופר אתלטי ובמחצית השניה של השנה נתן מספרים מאד יפים. לדעתי ניו גרזי יקחו אותו כי מאז הטרייד המזעזע יש להם מחלקת סקאוטינג טובה ושחקן כזה לא יחמוק להם.

זיו
זיו
18/05/2017 6:20:46
Reply to  john

אני חושב ששני השחקנים הטובים מהדראפט הזה הם פולץ ומונק.
לדעתי פילי יודעת את זה ולכן תבחר בו בשלוש למרות שעל פניו זה נראה גבוהה מידי.
לגבי הקינגס המצב טוב.
בחירות 5 ועשר. פעם הראשונה שהקינגס מצליחים בהגרלה ולא נשארים במקום או יורדים.
שנה שעברה יצאתי מתוסכל מהדראפט וכרגע זה נראה שדיואץ פגע יפה מאד מאד.
עמדות הצורך הם רכז וסמול.
יכולים לקחת בחמש וסמול בעשר או רכז בחמש ותשחקן הכי טוב שנשאר בעשר.
על פניו נראה שטיטום ואיזאק גוש גקסון אם ישארו מעניינים מידי בכדי לקחת רכז כי בקבוצת הרכזים המבחר יותר גדול וגם אם פוקס, סמית או ניטקילינה לא ישארו לבחירה עשר יש שני רכזים מעניינים יותר מאוחר שעשויים להיות סליפרים, חואן אוונס ואנדרו גונס והם יוכלו לעשות טרייד דאון על הבחירה נגיד עם פורטלנד.

באופן כללי עמדת החוסר הגדולה בליגה היא הסמול ואילו רכזים טובים יש ולא מעט והדראפט הזה הוא הזדמנות בסמול עבור הקינגס, גוש גקסון, איזאק וטיטום עשויים להיות כוכבים, אחראים יש ירידה שלדעתי אנאובי טוב מגסטין גקסון.

שימחה ריף
שימחה ריף
17/05/2017 18:51:29

חלום שהלייקרס יבחרו בבול, עוד בלון מנופח

גוגליוטה
גוגליוטה
17/05/2017 23:16:15

לבוסטון יש צרות של עשירים.
הסדרה נגד קליבלנד תיתן אינדיקציה טובה מה באמת חסר לסלטיקס בשביל לבצע עוד קפיצת מדרגה..
מרקל פולץ הוא הפרוספקט מספר 1 והוא יצליח בכל קבוצה שישחק בה, זה ברור לכל. השאלה האם לצד תומאס, בראדלי, רוזייר וסמארט זה נחוץ כאשר עמדות 3-4 לא מספיק איכותיות.
הרבה קבוצות היו בוחרות בדיעבד בפול ג'ורג' על פני ג'ון וול והרבה קבוצות היו בוחרות בקוואי לאונרד לפני קיירי אירווינג.
אני חושב שכרגע בחלון זמן הנוכחי עדיף לבוסטון ללכת על טאטום ולעשות טרייד לבחירה קצת יותר נמוכה, או להביא פורוורד ברמת אולסטאר עבור הבחירה.
יכול להיות מאד שהסדרה הקרובה מול קליבלנד תראה שאין מה לבנות יותר מדי על בראדלי או סמארט או רוזייר ברגעי המאני טיים בסדרות סופר מכריעות והבחירה בפולץ תזעק לשמיים.

דדי
דדי
18/05/2017 2:50:51

comment image